Vitajte!
Už niekoľko rokov sa zaoberám svojím ženským zdravím. Čo-to som sa naučila, aplikovala na seba a poskytlo mi to mnohé nové informácie o mojom tele. Teraz by som sa s vami chcela o moje poznatky podeliť. Bez zbytočných rečí poďme na to.
V prípade, že nanájdete dostatočné informácie, dúfam, že vám bude DISKUSNÉ FÓRUM čo najviac nápomocné.

sobota 25. februára 2012

Plodné a neplodné dni - iné metódy ich zistenia

Dnes len krátky úvodný príspevok. Každej z tém by som chcela venovať viacero obsiahlejších článkov, preto nebudem zbytočne mrhať priestorom a v tomto článku vás len upozorním na dostupné metódy.

V predošlom článku som vám už predstavila môj spôsob výpočtu plodných/neplodných dní, kedy nepotrebujete nič iné, len kalendár, ceruzku, papier a pár jednoduchých výpočtov z hlavy.

Plodné obdobie nám však signalizuje aj vlastné telo - patria k tomu najmä - cervikálny hlien (cervix = krčok maternice), poloha a konzistencia krčku maternice, bazálna teplota.
Ďalej existujú aj mikroskopy, ktorými si môžete odsledovať stav vašich slín, no s týmto nemám zatiaľ skúsenosti a vzhľadom na nie práve veľkú presnosť tento spôsob sledovania plodných dní ani neodporúčam. Zloženie slín môže byť ovplyvnené mnohými faktormi a tak nemusia odrážať skutočný stav nášho tela.

V nasledujúcich článkoch si teda priblížime meranie bazálnej teploty, sledovanie cervikálneho hlienu a stav krčku maternice.

Veľmi nápomocnými sú aj ovulačné testy, takisto im budem venovať určitý priestor.

Dúfam, že vám budú nasledovné články čo najviac nápomocné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára